четвртак, 14. јануар 2016.

Sajtovi o fotografiji na koje morate kliknuti

Ako pratite moj blog ili instagram profil, verovatno znate da je moja ljubav prema fotografiji, koja se razvijala još od 3. razreda osnovne, kada sam dobila svoj prvi telefon sa kamerom, velika i da sam (zbog toga) pre par meseci kupila svoj prvi profesionalni foto-aparat.
Još pre kupovine, puno sam se informisala o modelima, a usput sam naučila i osnove manual-a. (Ako ne znate, manual mode je karakterističan za profesionalne foto-aparate i omogućava vam da kontrolišete brzinu okidača, otvor blende i osetljivost na svetlo.) U tom periodu sam pratila kanal easy exposure jer žena sa tog kanala detaljno objašnjava manual. Pored toga, na ovom kanalu pronaćićete i lekcije o obradi slika.
Čim mi je aparat stigao, točkić na vrhu sam okrenula na "M" i zauvek zaboravila na auto mode. Međutim, ako vi još uvek niste savladali manual, plašite se da ga koristite ili nemate profesionalnu, neć neku drugu kameru, na blogu It's always autumn ćete, pored DIY projekata, recepata, trikova i saveta, pronaći i odeljak sa savetima za fotografiju u auto mode-u.

Ako ste tek počeli da škljocate u manual-u, preporučujem vam da posetite blog sa puno dobrih saveta ali i "30 day challenge-om", a naročito da obratite pažnju na odeljak sa najčešće postavljanim pitanjima - Click it up a notch
Za sve kreativce i one koji ne žele da potroše brdo para na opremu: blog DIY Photograpy i kanal COOPH
Jedan od najobimnijih i najsadrzajniji sajt, gde možete pronaći baš sve što vas zanima u pregledonm meniju i odakle ćete naučiti mnogo i unaprediti svoj rad jeste Strobist.
The Art of Photography je kanal na kom takođe možete pronaći sve i koji će vas naučiti dosta toga.
Ako planirate da "uplovite u profesionalne vode", obratite pažnju na kanal Photographer overnight. Cucete i videti dosta dobrih saveta.


Bližimo se kraju liste, pa je red da vam otkrijem i svoj omiljeni kanal - SLR lounge. Sve - od odabira kamere, preko prvih koraka u ucenju i razumevanju manual-a, pa do obrade slika - možete pronaći na ovom kanalu. Moj drugi po redu omiljeni kanal jeste Jessica Kobeissi
I za kraj - zbirka online magazina da posluži kao inspiracija: ISSUU.

Sigurna sam da ima još mnogo blogova i yt kanala o fotografiji koje još uvek nisam otkrila. Ako imate neki svoj favorit, napišite mi u komentarim, rado ću pogledati! 

9 коментара:

  1. Jako koristan post! Ja jako volim fotografisanje ali nisam nesto dobra u tome! ♥ Posetiću sve stranice i blogove koje si nabrojala! ♥♥♥

    New post: ---> sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post Luna♥ Ja sam tek posle otvaranja bloga krenula da fotografišem sve i svašta, prvenstveno za postove, jer sam videla da ću time unaprediti blog i možda privući još nekog čitaoca. Sada mi je fotkanje postalo hobi, i nekako sam zavolela sve to, pronalaženje pravog mesta za slikanje, uređivanje preko raznih programa. Sajtove ću sigurno pregledati, jer želim da postanem malo profesionalnija u slikanju. Hvala što si ovo podelila sa nama♥

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljiv I koristan post!Ja još nisam počela sa fotografisanjem na svm blogu,mada ću uskoro.Time se postižu mnogo viši brojevi čitaoca,i jedva čekam.Post je vrh!Tema nije nikad viđena I uživala sam zaista tokom čitanja!Učlanila sam se u tvoj lbog,pa bi mi mnogo značilo,da uzvratiš:)
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Predobar post,sve blogove i yt kanale sam posjetila i mnogo mi se svidjaju.

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan i jako koristan post Luna,bas mi se dopada <3!Ja sam i pre nego sto sam otvorila blog slikala bas svasta,ali kad sam ga napravila to je pocelo da bude profesionalnije i bolje.sada sam jako zadovoljna svojih slikama,a sajtovi koje si navela ce mi dodatno pomoci da se unapredim <3!Koji aparat imas?

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prvi put sam na tvom blogu i mnogo si mi pomogla ovim postom, hvala ti :)
    Ja obožavam fotografiju i sigurna sam da će mi ovi sajtovi mnogo pomoći da još više unapredim svoje znanje :)

    Učlanila sam se na tvoj blog, bilo bi mi drago ako uzvratiš :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ОдговориИзбриши
  7. U postu koji mislim da se zove 'Jesenje jutro u gradu' si spomenula da koristiš BB kremu. Pa, koju koristiš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno koristim Maybelline dream fresh BB kremu. Pokrivna moc joj je slaba, koristim je samo da ujednacim ten i neutralisem blago crvenilo. Ako imam neke vece nedostatke u vidu kratera po sred cela, prekrijem ih korektorom. :)

      Избриши