уторак, 13. октобар 2015.

Jesenje jutro u gradu!

Jednog od prvih jesenjih jutra ove godine nastao je današnji post. Potpuno spontano i bez previše razmišljanja i mehaničkog stvaranja situacije. U ovom postu pokazaću vam meni neophodne stvari kada hoću da prvu polovinu dana provedem na poznatim ulicama.


Još početkom leta moja najbolja drugarica i ja stvorile smo naviku da pijemo espreso sa šlagom i milky way-om sa strane u 9 ujutru u omiljenom kafiću. Sada, nakon par meseci, mogu taj događaj da nazovem tradicijom. Kako smo obe zaljubljenici u modu i enterijer, neretko se na našem stolu osim kafe nađe i novi broj Elle-a Bazar-a ili Bravacasa-e, a ako li nema novih masnih papira, uvek je tu Pinterest aplikacija na telefonu.
Posle jutarnje doze kofeina često prošetamo na šetalištu pored reke gde povetarac (čitaj: vetar) traži slojevito oblačenje. Prugasta majica, teksas košulja i maslinasto zelena jakna su sinonimi za jesen 2015 (i uopšte jesen), a starke, zavrnuti rukavi i prstenje su moj lični pečat na sve to. Torba je tu da u nju strpam ostale potrepštine kao što su novčanik, kišobran, ogledalce i karmin (za sličaj da kafa ukrade deo), kao i flašicu vode, žvake i vlažne maramice koje pokupim negde usput.

Što se šminke tiče, tu je osnovno: BB krema, korektor, olovka za obrve, baza za senke, bordo-ljubičasti mat karmin, senke u bronzanim tonovima i bordo-braon lak za nokte.





Farmerke / Jeans: New yorker
Jakna / Jacket: New yorker
Majica / T-shirt: not branded
Košulja / Shirt: Nesal

Patike / Sneakers: Converse
Prstenje / Rings: not branded

all photos by: Runa-Luna
used camera: Nikon D3200, lens: 18-55mm

26 коментара:

  1. Aaa kul! Videla sam jednu fotku i na tvom instagramu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, trecu sliku sam okacila na instagram jer nisam imala u planu ovaj post. No nema veze, ima onih koji je nisu videli, pa sam je zbog toga i ovde podelila :)

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su vrh vrhova! Treća je baš tumblr! Outfit je odličan, mnogo mi se dopadaju prstenčići. :*

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post! Slike su savršene, kao i outfit :)♥

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su ti predivne. Outfit mi se mnogo dopada.❤ Da li se možda sećaš koliko si platila farmerke?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Aleksandra, drago mi je da ti se svidja. Famerke su kostale oko 5000. :)

      Избриши
  6. Post je divan, slike suuu savršene kao i uvek!

    ОдговориИзбриши
  7. Post je divan, slike suuu savršene kao i uvek!

    ОдговориИзбриши
  8. Outfit je prelep,kao i slike:)
    beyourself2003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Post je predivan!Outfit mi se jako svidja,a slike su savrsenee kao i uvek <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Savršeno i perfektno odrađeno!! Videla sam slike na instagramu i kedva sam čekala post. Odlično urađeno kao i uvek.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, kada sam okacila sliku na instagram nisam ni imala ovaj post u planu. No, trazila sam nesto na laptopu i videla slike, pa sam resila da ih podelim i ovde :)
      Hvala :)

      Избриши
  11. Slike su savršene :)

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post! Slike su fenomenalne.. Svaka čast! Samo tako nastavi. Postala sam tvoj čitalac. ♥

    Pogledaj i ti moj blog i učlani se ako želiš ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Koliko si platila onu jaknu? Predobra je 😍

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupljena je jos prosle godine, pa nisam sigurna. Mislim da je kostala oko 5-6 hiljada din. :)

      Избриши
  14. Koliko si platila onu jaknu? Predobra je 😍

    ОдговориИзбриши